رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۱۳ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 20 July
  • دوشنبه 18 تیر 1403 - 14:57
  • کد خبر : 149714
  • تئاتر
  • چاپ خبر : ناصر آقایی زنگ نمایش «گور به گور» را نواخت
آغاز اجرا در تماشاخانه «همای سعادت»

ناصر آقایی زنگ نمایش «گور به گور» را نواخت

دکتر ناصر آقایی زنگ «گور به گور» را در تماشاخانه «همای سعادت» به صدا درآورد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «گور به گور» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نیما نعمتی زاده در تماشاخانه «همای سعادت» اجراهای خود را با حضور دکتر ناصر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون، نویسنده و […]

دکتر ناصر آقایی زنگ «گور به گور» را در تماشاخانه «همای سعادت» به صدا درآورد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایش «گور به گور» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی نیما نعمتی زاده در تماشاخانه «همای سعادت» اجراهای خود را با حضور دکتر ناصر آقایی بازیگر سینما و تلویزیون، نویسنده و مترجم آغاز کرد.
آقایی در آیین گشایش این نمایش درباره پرورش نسل تازه تئاتر و ویژگی‌ آموزش و کار با تماشاگران و علاقمندان سخن گفت؛ «کسی برنده است که ریسک کند»، کلید عبارتِ او پیش از ورود به سالن بود. آقایی پس از تماشای نمایش درباره آن گفت: «از کار خیلی لذت بردم. همین شکل طنزگونه در بیان آن مسئله فلسفی که مد نظر شما قرار دارد، خیلی گویاست؛ راجع به زندگی و مرگ. مجموعه دریافت من این است که «گور به گور» یک کارِ خیلی خیلی خوب است. ضمن اینکه ریتم کار و خروجی عالی بود».
«گور به گور» حاصل کارگاه تولید نمایش از متن تا اجرا به سرپرستی نیما نعمتی زاده است که در فضایی میان رئال (واقع‌گرایی) و سوررئال (فراواقع‌گرایی) به همراه داستانی ملیح روی صحنه می رود.
قصه گور به گور از دو دزد می‌گوید که کیف پر از طلای دزدی را به سبب تعقیب پلیس، در یک قبر خالی جاساز می‌کنند. فردا که برمی‌گردند، قبر از مرده پر شده است! حالا آندو مانده‌اند چگونه به آن کیف دزدی برسند.
صادق هانیس، مهدی مروی، محمد رحمانی، فاطیما نعمتی زاده، هیراد شالچی زاده، وحید قلیچ‌خانی در نمایش بازی می‌کنند.  همچنین هیراد شالچی زاده به عنوان ترانه‌سرا،  خواننده نوازنده گیتار آکوستیک و وحید قلیچ خانی،  تنظیم کننده و نوازنده گیتار الکتریک فعالیت دارند. امور گریم، نور و صدا را بهار صفایی، پوستر، عکس و تیزر را نیز علی هاشمی انجام می‌دهند.
تماشاخانه همای سعادت در میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان کبکانیان، نبش خیابان مرتضی زاده، پلاک۱۲، طبقه دوم واقع است.
این نمایش هر شب ساعت بیست در این تماشاخانه روی صحنه می‌رود.  تماشاگران می توانند از طریق سایت تیوال، بلیت نمایش یاد شده را تهیه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار