رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Monday 8 July

فیلم تئاتر «نیلوفر آبی» به کارگردانی حمید امجد در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود. هجدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «نیلوفر […]

فیلم تئاتر «نیلوفر آبی» به کارگردانی حمید امجد در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.

هجدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «نیلوفر آبی» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «نیلوفر آبی» (۱۳۷۷) به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان)، علیرضا نراقی (منتقد تئاتر) و حمید امجد (نویسنده و کارگردان) برگزار می‌شود.

«نیلوفر آبی» سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نخستین نمایش در تالار تازه تاسیس سایه اجرا شد و مورد استقبال علاقه‌مندان تئاتر قرار گرفت. بهروز بقایی و پرستو گلستانی بازیگران این نمایش بودند و رضا کیانیان نیز به‌عنوان طراح صحنه در این نمایش همکاری داشت.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار