رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July

برنامه «شب فیروزه ای» شبکه تهران، جشن ازدواج ۳۵۰ زوج نخبه که در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس ‌آباد با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار شده بود، را پوشش تصویری می دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این جشن که با اجرای مژده لواسانی در محوطه میدان مشاهیر منطقه گردشگری […]

برنامه «شب فیروزه ای» شبکه تهران، جشن ازدواج ۳۵۰ زوج نخبه که در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس ‌آباد با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار شده بود، را پوشش تصویری می دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این جشن که با اجرای مژده لواسانی در محوطه میدان مشاهیر منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شد، به مدت ۵۰ دقیقه سه شنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۲۲ از قاب شبکه تهران تماشایی می شود.جشن ازدواج ۳۵۰ زوج نخبه با حضور جمعی از مسئولین شهری و کشوری از جمله روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و همچنین سخنرانی حجت الاسلام موسوی واعظ و… در منطقه ویژه فرهنگی گردشگری عباس آباد تهران برپا شد.
معرفی مجموعه‌هایی همچون «پل طبیعت»، «پل ابرایشم»، «باغ غذا» و خودروهای تاریخی‌اش، آسمان نمای «گنبد مینا»، بوستان «اکو» و… توسط تورلیدرها و جانمایی ۱۰ خودرو حدفاصل «پل طبیعت» و «پل ابریشم» به منظور عکاسی زوجین، نمایش عروسک‌های غول پیکر بر روی «پل ابریشم ۲» و نمایش تن پوش‌های اقوام در بوستان «اکو» و… از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم بود که برای ۳۵۰ زوج نخبه تدارک دیده شد.
برنامه «شب فیروزه ای» کاری از گروه خانواده شبکه تهران به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان است که در فصل تابستان تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار