رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۷ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 4 July

مستند «نزدیک حیوانات با برتی گرگوری» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند ماجراجویی و حیات وحش محصول انگلیس در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه […]

مستند «نزدیک حیوانات با برتی گرگوری» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه مستند ماجراجویی و حیات وحش محصول انگلیس در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند مرضیه صفی خانی و صدابردار آن روژین جشن سده است. دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، حسین سرآبادانی، محمد صادقیان، شروین قطعه ای، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، عباس نباتی و مرضیه صفی خانی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این مستند به ارائه و نمایش جذاب‌ترین حیوانات جهان می‌پردازد.

اثر یک مستند حیات وحش جذاب و بسیار دیدنی است که ساخت و سازی بسیار جذاب و حرفه ای دارد. تصویربرداری زیر آب با استفاده از تلکنولوژی های نوین و دوربین های بسیار پیشرفته انجام شده و مخاطب را بیشتر از هر زمان دیگری به آبزیان اعماق اقیانوس ها نزدیک کرده است.
شبکه‌ی مستند، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار