رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 8 خبر


  • سه شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۵ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 2 July

«بزرگراه همت» که نام مستندی سریالی است و به معرفی کنشگران عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد، در جدیدترین فصل خود با روایتی از «ماه بانو» درباره بانوی کارافرین در شهر اهرم که تولید کننده خرمای فرآوری شده و محصولات جانبی آن است، دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی […]

«بزرگراه همت» که نام مستندی سریالی است و به معرفی کنشگران عرصه اجتماعی و فرهنگی در سراسر کشور می‌پردازد، در جدیدترین فصل خود با روایتی از «ماه بانو» درباره بانوی کارافرین در شهر اهرم که تولید کننده خرمای فرآوری شده و محصولات جانبی آن است، دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، فصل پنجم مستند «بزرگراه همت» با روایتی از بی‌بی ماه شنبه‌ این هفته حوالی ساعت ۳۰: ۲۱ به روی آنتن شبکه افق می‌رود.مجموعه مستند «بزرگ راه همت» می‌کوشد تا راوی قصه‌های نابِ مجاهدانِ فرهنگ و دستاوردهای ارزشمند آن‌ها باشد. تاکنون چهار فصل این مستند ساخته شده است و امروز از فصل پنجم مستند رونمایی شده است.

قسمت سوم مجموعه مستند «بزرگراه همت» با عنوان «ماه بانو» درباره بانوی کارافرین در شهر اهرم که پس از فارغ التحصیلی در مقطع دکتری به جای شغل کارمندی در شهر به روستای پدری برگشت و کسب و کار سنتی پدر (کشت خرما) را متحول و مدرن کرده است و چند روستا را تا به امروز تحت تاثیر قرار داده است. این بانو تولید کننده خرمای فرآوری شده و محصولات جانبی آن است.

راوی این فصل مجموعه مستند بزرگ راه همت سید صادق تربتیان است که به شهرهای مختلف ایران سفر می‌کند تا قصه‌های ناب مجاهدان فرهنگی را روایت کند. این مجموعه یکی از تولیدات گروه مستند شبکه افق با مدیریت اباذر صالحیان است.

این مجموعه مستند روایی شنبه‌ هر هفته حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از قاب شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار