رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۴ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 1 July

فیلم سینمایی «سه طبقه» به کارگردانی نانی مورتی فردا یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود. به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «سه طبقه» ساخته‌ی نانی مورتی محصول ۲۰۲۱ ایتالیا و فرانسه، در ژانر درام، یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت […]

فیلم سینمایی «سه طبقه» به کارگردانی نانی مورتی فردا یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «سه طبقه» ساخته‌ی نانی مورتی محصول ۲۰۲۱ ایتالیا و فرانسه، در ژانر درام، یکشنبه ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.
این فیلم در مورد سه خانواده معمولی است که در یک آپارتمان سه طبقه در رم زندگی می‌کنند. در این میان مجموعه‌ای از رویدادها زندگی ساکنان این ساختمان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و…
علاقمندان برای حضور در ششصد و نوزدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار