رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۲ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 29 June

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ تهیه کننده سریال «جنگل آسفالت» درباره پایان این مجموعه با ۱۲ قسمت توضیحاتی ارایه داد و بیان کرد که فیلمبرداری فصل جدید این مجموعه از ۱۰ تیر ماه آغاز می‌شود. اسماعیل عفیفه درباره فیلمنامه اولیه سریال عنوان کرد: ما در ۲۵ قسمت فیلمنامه را نوشتیم که […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ تهیه کننده سریال «جنگل آسفالت» درباره پایان این مجموعه با ۱۲ قسمت توضیحاتی ارایه داد و بیان کرد که فیلمبرداری فصل جدید این مجموعه از ۱۰ تیر ماه آغاز می‌شود.
اسماعیل عفیفه درباره فیلمنامه اولیه سریال عنوان کرد: ما در ۲۵ قسمت فیلمنامه را نوشتیم که پایان قسمت ۱۲ به مثابه پایان فصل اول سریال بود. بنابراین فیلمبرداری سریال را هم بر اساس ۱۲ قسمت اول برنامه ریزی کردیم. ۲ دلیل عمده برای این کار داشتیم؛ نخست اینکه بازیگران بتوانند ارتباط بهتری با قصه برقرار کنند و دلیل دوم هم این بود که بتوانیم بازخوردهای فصل اول را بگیریم و در ویرایش نهایی فیلمنامه فصل دوم اعمال کنیم که همین اتفاق افتاد.
عفیفه اضافه کرد: فصل دوم فیلمنامه با توجه به واکنش مخاطب‌های فصل اول ویرایش شده و ما بعد از وقفه کوتاهی که داشتیم از دهم تیر ماه فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد. وی درباره جزئیات فصل دوم این سریال و زمان شروع فیلمبرداری عنوان کرد: الان در حال پیش تولید هستیم برخی از عوامل تغییر کردند اما بازیگران اصلی حضور دارند و قراردادی که با آنها بسته شد نیز بابت فصل یک و دو بود.
عفیفه در پایان درباره زمان پخش فصل دوم سریال و اینکه این توقف چند ماهه به مخاطب ضربه خواهد زد یا خیر گفت: طبعاً نباید ضربه بزند چون پخش سریال‌ها در فصل‌های متمادی و با فاصله امری رایج در صنعت سریال سازی است. فصل دوم سریال «جنگل آسفالت» هم در پاییز پخش خواهد شد اما تاریخ دقیق آن با توجه به سریال‌ها و برنامه‌های دیگر پلتفرم تنظیم شده و به اطلاع مخاطب خواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار