رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۲ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 29 June

عوامل مجموعه تلویزیونی «سرباز» سه‌شنبه این هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در واحد امور ارتباط با مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی (۱۶۲) بی‌واسطه پای صحبت مردم می‌نشینند. به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه تلویزیونی محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح […]

عوامل مجموعه تلویزیونی «سرباز» سه‌شنبه این هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۱ در واحد امور ارتباط با مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی (۱۶۲) بی‌واسطه پای صحبت مردم می‌نشینند.

به گزارش سینماخانه به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این مجموعه تلویزیونی محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح بود که در ۵۰ قسمت روی آنتن رفت.
هادی مقدم دوست، کارگردانی و محمدرضا شفیعی، تهیه‌کنندگی این سریال را برعهده داشتند.
آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی و مهدی مستبصری هم بازیگران اصلی این مجموعه بودند.
عوامل این مجموعه تلویزیونی پس از گفت‌وگوی تلفنی با مخاطبانی که با ۱۶۲ تماس می‌گیرند، در نشست خبری که در سالن مذاکرات مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار