رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۸ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 5 July
  • چهارشنبه 13 تیر 1403 - 13:20
  • کد خبر : 149442
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» روی صحنه می‌رود

اجرای نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» از ۱۴ تیر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی آغاز می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» به نویسندگی و کارگردانی حامد شفیع‌خواه و تهیه‌کنندگی محمد قدس از ۱۴ تیر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر روی صحنه خواهد […]

اجرای نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» از ۱۴ تیر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی آغاز می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ نمایش «دموکراسی با طعم همبرگر» به نویسندگی و کارگردانی حامد شفیع‌خواه و تهیه‌کنندگی محمد قدس از ۱۴ تیر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت.
این نمایش پیش از این در چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر در سالن اصلی تئاتر شهر با استقبال چشمگیری مواجه شده بود. حامد شفیع‌خواه در مورد این نمایش گفت: این اثر با رویکردی مدرن به تقابل نسل‌ها می‌پردازد. خانواده‌ای برای گذر از سنت به مدرنیته دچار مشکلات فراوانی هستند و خواسته‌های هر نسل چالش‌های جدیدی را ایجاد می‌کند. فرم اجرایی و جنس بازی و دکور، فضایی ابزرود و فانتزی را ایجاد می‌کند و در مسیر نگارش متن نیم‌نگاهی به آثار یونسکو و بکت نیز شده است.
وی در مورد بازیگران این نمایش گفت: تمامی بازیگران و عوامل اجرایی از دانشجویان منتخب شش دانشگاه هنر کشور هستند.
کارگردان نمایش «شط-رنج» در ادامه افزود: با وجود تمام بی‌مهری‌هایی که در جشنواره فجر به «دموکراسی با طعم همبرگر» شد، این نمایش توانست نظر مثبت تماشاگران را به خود جلب کند و همین مسئله باعث شد اجرای آن تمدید شود.
طراحی صحنه این نمایش را علی ساسانی‌نژاد، طراحی لباس را ریحون شکری و ساخت موسیقی محمود والانژاد عهده‌دار هستند. مجری طرح علی اکباتانی، برنامه‌ریز امین سجادی و دستیاران کارگردان کورش دستورانی، مهران درخشان، ستاره یوسف‌زاده و امیرشاهان پورحکمت هستند.
حسام زرنوشه، حنانه جعفری‌نژاد، محسن اسدی، شکیلا احمدزاده، هادی آبیاری، آریانا عباسی، آینوش ضیائی، صادق صبح‌زاهدی، علی روزبه، آرامه سلطانیه و مروارید اسدی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
«دموکراسی با طعم همبرگر» از فردا شب (۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳) ساعت ۲۱ در سالن ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار