رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 16 خبر


  • چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۶ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 3 July
  • دوشنبه 11 تیر 1403 - 13:53
  • کد خبر : 149231
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «ته‌ماندگان» در بوتیک تئاتر ایران

نمایش «ته‌ماندگان» به کارگردانی امیر رضا جلالی در بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مدیر روابط عمومی اثر، نمایش «ته ماندگان» به نویسندگی و کارگردانی امیر رضا جلالی و تهیه کنندگی رکسانا خلوتی از ۱۰ تیرماه سال ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن […]

نمایش «ته‌ماندگان» به کارگردانی امیر رضا جلالی در بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه رفت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مدیر روابط عمومی اثر، نمایش «ته ماندگان» به نویسندگی و کارگردانی امیر رضا جلالی و تهیه کنندگی رکسانا خلوتی از ۱۰ تیرماه سال ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه در سالن شماره ۴ بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می رود.
در خلاصه این نمایش آمده است: همه چیز در ناکجاآبادی می‌گذرد که از قضا همه جایش آشناست. ستیز بر سر غذاست.
در این نمایش مهسا جنتی، هومن ‌چراغی، علی رنجبر، سارینا صفی خانی، مهتا علیزاده، آرش غفوری، نیوشا ‌فلاحی، نفس محمودی، بیتا مهدوی، سام مدبرنیا، سپهر مدبرنیا و دیانا نامدارنیا به ایفای نقش می پردازند.
عوامل دیگر این نمایش عبارتند از: مجری طرح: آکادمی ‌بازیگری ‌پانیذ، دستیاران کارگردان: مهسا جنتی، نیوشا ‌فلاحی، مدیر صحنه: آوا رفیعی راد، منشی صحنه: دیانا نامدارنیا، نور و صدا: کیمیا جهانگیری، طراح پوستر: ایلیا ‌شیبانی، ساخت تیزر: سینا ‌صفوی ‌فر، عکاس: پیام ‌احمدی ‌کاشانی، روابط عمومی: پیام ‌احمدی ‌کاشانی

نمایش «ته ماندگان» از ۱۰ تا ۱۵ تیرماه در سالن ۴ بوتیک تئاتر ایران به روی صحنه می رود. علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیط به سایت تیوال یا به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، جنب پردیس تئاترشهرزاد، شماره ۷۴ مراجعه فرمایند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار