رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳
  • السبت ۲۲ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 29 June

اکران فیلم یک فیلمساز ایرانی در افتتاحیه فستیوال آمیکورتی ایتالیا فیلم سینمایی‏ «Nature Shot» به کارگردانی و نویسندگی میلاد منصوری به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال آمیکورتی ایتالیا اکران می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی‏ «Nature Shot» به کارگردانی و نویسندگی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی انتریتا روسی و بازی […]

اکران فیلم یک فیلمساز ایرانی در افتتاحیه فستیوال آمیکورتی ایتالیا

فیلم سینمایی‏ «Nature Shot» به کارگردانی و نویسندگی میلاد منصوری به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال آمیکورتی ایتالیا اکران می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی‏ «Nature Shot» به کارگردانی و نویسندگی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی انتریتا روسی و بازی گابریل کورادو و تیزیانا مارتینی، در ششمین دوره از فستیوال آمیکورتی ایتالیا، با حضور هنرمندان برجسته از سراسر جهان، به عنوان فیلم افتتاحیه فستیوال اکران خواهد شد.

درخلاصه داستان این اثر آمده است: آسیب زدن به طبیعت ضربه‌ای به بشریت است و این ضربه بدون شک به خود ما بازمی‌گردد.

تمام صحنه های این فیلم در شهر کونئو ایتالیا فیلمبرداری شده و بعد از اولین اکران در فستیوال آمیکورتی، پخش جهانی خود را آغاز می‌کند .

‏ «Nature Shot» دومین محصول مشترک میلاد منصوری با انتریتا روسی تهیه کننده ایتالیایی است، از نکات قوت این فیلم حضور گابریل کورادو بازیگر سرشناس آرژانتینی ایتالیایی در این فیلم است .

این دوره از فستیوال آمیکورتی در تاریخ ۲۹ ژوئن مصادف با ۹ تیرماه در شهر تورین برگزار می‌شود که فاطمه معتمد آریا ریاست هئیت داوران این فستیوال را بر عهده دارد.

سایر عوامل عبارتند از: تهیه‌کننده اجرایی، طراح صحنه و لباس: دنیز متوسلی، سرپرست گروه کارگردانی: جاشوا آنتونی‌جونز، بازنویسی فیلمنامه: راجر روف، دستیار اول کارگردان: الکساندر، عکاس و کارگردان پشت صحنه: پی. جی. براکو، تدوین: میلاد منصوری، علی فراساتی، اصلاح رنگ : مهران دوستی، گریمور: سهیل کوباری، تولید شده در: AC Movie Production.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار